جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Cork, Ireland

تنها غذا خوردن یکی از بزرگترین دلایل ناراحتی است

تنها غذا خوردن یکی از بزرگترین دلایل ناراحتی است

فهرست شاخص های زندگی نشان می دهد که نحوه صرف غذا بزرگترین علت ناراحتی در سبک زندگی است. مهمترین عامل عدم نشاط افراد یا همان ناراحتی خوردن غذا به تنهایی است.

این موضوع براساس یک پژوهش توسط محققان برجسته آکسفورد اقتصاد مشخص شده است. جالب توجه است، در این پژوهش مشخص شده است که تنها خوردن غذا به شدت با ناراحتی نسبت به هر عامل دیگری به غیر از داشتن بیماری روحی مرتبط است.

سلامت روان، ارتباط مستقیم با سلامتی دارد و عدم سلامت روان بیشترین ارتباط منفی با سلامتی را نشان می دهد، کسانی که شرایطی مانند اضطراب، افسردگی، وحشت‌زدگی یا اختلال وسواس فکری یا عملی را دارند.

خوردن غذا با دیگران یکی از بالاترین ارتباطات مثبت با سلامت را با ۰.۲۲ امتیاز بالاتر داشت، همراه داشتن زمان کافی برای انجام کارها (۰.۳۶ امتیاز بالاتر)، زندگی جنسی رضایت بخش (۰.۴۴ بیشتر) و خواب خوب (.۹۳ امتیاز بالاتر) بود.

به همین ترتیب، محققان می گویند یافته های آنها اهمیت ارتباط چهره به چهره با شادی را بهبود می بخشند.

این به این دلیل است که اشکال دیگر تماس اجتماعی، از جمله صحبت کردن با همسایگان و ملاقات با دوستان و خانواده به طور شخصی، با نمرات خوشبختی بالاتر همراه بود، در حالی که پیام های متنی، ایمیل و سایر تعاملات دیجیتالی مانند رسانه های اجتماعی، هیچ ارتباطی را نشان ندادند .

منبع independent.co.uk

آدرس کوتاه این مطلب:

همچنین ببینید

مرگ بعنوان زبان ارتباط با زندگی نیازمند آموختن است.

مرگ بعنوان مهمترین و بزرگترین رویداد زندگی هر انسانی در چنان ابهامی قرار گرفته و …

Call Now Button

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوبیا