جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
کافیست اعتماد کنید - دکتر سعیده رئیسی

کافیست اعتماد کنید – دکتر سعیده رئیسی

کافیست اعتماد کنید – دکتر سعیده رئیسی

? امروز حین مراجع دیدن مجبور شدم برای انجام کاری چند دقیقه از اتاقم بیرون برم منشی سراسیمه دنبالم اومد :خانم دکتر یک مراجع دارین همراهش خیلی عصبانیه که شما نیستید با وجودیکه کارم تمام نشده بود سریع به اتاقم برگشتم مراجع آرام نشسته بود ولی همراهش خشمگین و با لحن تندی گفت چرا ما را معطل میکنید سعی کردم آرامش کنم و بعد از مراجعم علت آمدنش را سوال کردم از سردرد و درد بدن شاکی بود واضطرابی که نمیگذاشت بخوابد با وجود این کاملا ارام بود با خودم فکر کردم اگر مجبور بودم تنها یک نفر را درمان کنم این زن را درمان میکردم یا شوهرش را؟

? بارها در اتاق درمان دیده ام که آنکه بر صندلی مراجع نشسته در واقع بیمار من نیست بلکه او خسته از شرایطی که دارد تحمل میکند پناهی جز این صندلی نداشته است.
? زن‌ یا مردی که به خاطر رفتارهای نامناسب همسر و عدم درک او از شرایطش دچار خلق پایین شده؛ کودکی که بدنبال ناسازگاریها و رفتار نامناسب پدر و مادر پرخاشگری و افسردگی را تجربه میکند و من درمانگر بدلیل عدم آگاهی افراد خانواده از تاثیری که رفتارهایشان بر روان همدیگر میگذارد در درمان نتیجه‌ی مطلوب را نخواهم گرفت.

? بی‌شک با اعتماد به روانپزشک و خانواده‌درمانی میتوان بسیاری از مشکلاتی که شکل مزمن در خانواده پیدا کرده‌اند حل کرد کافیست اعتماد کنید

دکتر سعیده رئیسی - روان‌پزشک و متخصص اعصاب و روان

آدرس کوتاه این مطلب:

همچنین ببینید

دکتر حسام فیروزی رواندرمانگر کودک، نوجوان و خانواده - DrHesamFiroozi

دوره آموزشی مهارت های ارتباط زوجین

دو تا آدم که با هم ازدواج می کنند مانند دو جوجه تیغی هستند در …

Call Now Button

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوبیا