جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انیمیشن پدر و دختر

انیمیشن پدر و دختر

کارگردان مایکل دودک د ویت
تهیه‌کننده کلر جنینگز
ویلم تیجسن
نویسنده مایکل دودک د ویت
موسیقی نورمن روژه
دنیس ال. چارترند
تاریخ (های) انتشار
۲۰۰۰
مدت
۸:۳۰ دقیقه
کشور انگلیس
بلژیک
هلند
زبان بدون گفتار

پدر و دختر (به انگلیسی: Father and Daughter) پویانمایی کوتاهی از مایکل دودک د ویت، انیماتور، کارگردان و تصویرگر هلندی است که در سال ۲۰۰۰ ساخته‌شد. این پویانمایی موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین پویانمایی کوتاه سال ۲۰۰۰ شد. این پویانمایی، ۲۰ جایزه دیگر نیز دریافت کرد و موفق‌ترین کار دویت بوده‌است.

تم آهنگ متن این پویانمایی از والسِ امواج دانوب اثر ایوان ایوانوویچ اقتباس شده‌است.

داستان:

پدری پس از خداحافظی از دختر خردسالش سوار قایقی شده و می‌رود. دختر در طول روزهای پس از آن به کنار آن دریاچه می‌آید تا مگر پدرش بازگردد. زمان می‌گذرد و او را می‌بینیم که تشکیل خانواده می‌دهد و پس از آن پیر میشود اما هیچگاه از امید برای برگشتن پدرش دست برنمی‌دارد.

داستان را بصورت استعاره‌ای می‌توان دید که رفتن پدر با قایق نشان‌دهنده مرگ او و انتظار دختر در کنار دریاچه بیانگر این است که او در تمام مدت عمرش به او فکر می‌کرده و او را هیچگاه فراموش نکرده‌است. در هنگام کهنسالی، رفتن او به درون دریاچه که دیگر خشک شده و پر از گیاه است می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او نیز مرده‌است و در جهان پس از مرگ ابتدا به همان سنی که آخرین بار از پدرش جدا شد (دوران خردسالی) بر می‌گردد و سپس به دیدن پدرش می‌رود.

دانلود انیمیشن پدر و دختر صفحه پدر و دختر (پویانمایی) در ویکی‎پدیا صفحه انیمیشن پدر و دختر در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها
آدرس کوتاه این مطلب:
Call Now Button

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوبیا