سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آیا وقتی که تمایلی ندارید باید با همسر خود رابطه جنسی داشته باشید؟

آیا وقتی که تمایلی ندارید باید با همسر خود رابطه جنسی داشته باشید؟ – دکتر طاهره محمدی

چه باید کرد هنگامی که یک پارتنر “بله” و یک پارتنر”نه” در رختخواب وجود دارد!

این ایده خوبی نیست که خودتان را مجبور کنید کاری که شما را بیزار می کند انجام دهید. اما در عین حال ممکن است بخواهید خودتان را وادار به رابطه جنسی کنید، مخصوصا اگر یک شریک دوست داشتنی و مهربان داشته باشید.

بسیاری از افراد باید خود را وادار به شروع رابطه کنند، اما وقتی شروع به عشق ورزیدن میکنند از آن لذت می برند و احساس نزدیکی و اتصال بیشتری میکنند. مخصوصا اگر با اینکار بتوانند فشار را از روی خود و شریک زندگی خود بردارند. آنها سعی میکنند از نگرش «اجازه دهید آرامش داشته باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد» استفاده کنند.

اگر قرار باشد برای سکس آنقدر صبر کنید تا زمانی که هر دو شما واقعا تمایل به رابطه جنسی داشته باشید، احتمالا باید مدت زیادی منتظر بمانید.

اشتیاق به رابطه جنسی بعد از ازدواج و به ویژه پس از بچه دار شدن برای زنان، به راحتی به خواب زمستانی فرو می رود. هرچه زمان بیشتری را قبل از تلاش برای رابطه جنسی، سپری کنید، دوباره شروع کردن سخت تر خواهد شد.

به یاد داشته باشید که داشتن یک شریک واقعا دوست داشتنی، لزوما به این معنا نیست که هر دو طرف می خواهند رابطه جنسی داشته باشند. سکس ذهنیت خود را میطلبد. صمیمیت عاطفی خوب در زوج ها سکس خوب را تضمین نمی کند.

اما رابطه زناشویی ممکن است رو به افول گذارد اگر شرکای “نه” تصور کنند که در ازدواج بدون سکس آنها، همه چیز برای همسرشان، خوب و راضی کننده است، حتی اگر او فردی باشد که رابطه جنسی برایش یک نیروی لذت بخش اساسی و یک وسیله ی ارتباطی مهم باشد.

وقتی شما تصمیم می گیرید که یک شریک جنسی نباشید، زیرا احساس نیاز به سکس نمی کنید، این تصمیم شما میتواند شبیه این باشد که شریکتان تصمیم بگیرد در ارتباط زناشویی شما هیچ مکالمه ای صورت نگیرد زیرا او فردی اهل صحبت کردن نیست.

در مورد سکس، احتمالا کاری هست که شما می توانید انجام دهید و چندان دشوار نخواهد بود.

اگر شما نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید، زیرا همسرتان نسبت به شما بدرفتار است ، واضح است که مجبور نیستید این کار را انجام دهید. طبیعتا قرار نیست رابطه جنسی با کسی داشته باشید که با شما رفتار ناخوشایندی دارد یا به شما بی حرمتی می کند

اما اگر شریک زندگیتان شخصی مهربان و دارای احساس مسئولیت در رابطه است، وادار کردن خود به رابطه جنسی می تواند میل جنسی شما را از به خواب رفتن محافظت کند، به خصوص اگر صاحب فرزند شده اید.

اغلب، حداقل یک نفر از زوجین بطور طبیعی احساس نیاز چندانی برای شروع رابطه جنسی ندارد، اما ممکن است زمانی که تلاش برای برقراری رابطه می کند بتواند به این میل دسترسی پیدا کند.

حتی اگر شما تحریک نشده اید، هنوز هم راهی برای لذت بردن شریکتان و برای اینکه بتوانید از نزدیک بودن فیزیکی به او لذت ببرید، وجود دارد.

اگر واقعا اعتقاد داشته باشید که رابطه شما می تواند به عنوان یک دوستی افلاطونی در ماه ها، سال ها و دهه های آینده، بدون سکس کار کند، می توانید این توصیه ها را نادیده بگیرید.

اما اگر شما در اعماق ذهن خود می دانید که نوعی از زندگی جنسی برای رشد ارتباط شما با همسرتان در طول زمان لازم است، این توصیه را بپذیرید و به آن اقدام کنید.

آدرس کوتاه این مطلب:

همچنین ببینید

ریل رقابت یا ریل ما شدن

مراجعی که عنوان میکرد هر آنچه برای پارتنرش انجام میدهد یا خریداری می کند او …

Call Now Button

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوبیا