جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دو خبر متفاوت اما با محوریت یک موضوع «آزار و تجاوز جنسی»

دو خبر متفاوت اما با محوریت یک موضوع «آزار و تجاوز جنسی» – دکتر حسام فیروزی

✅ پزشک تیم ملى ژیمناستیک آمریکا به جرم آزار جنسى ١٧۵ سال زندان محکوم شد.
⛔️ محمود صادقی نماینده مجلس: سعید طوسی با “اعمال نفوذ” تبرئه شده است. او از اتهام آزار جنسی کودکانی که به آنها قرآن درس می‌داد تبرئه شده است.

اینکه چرا در کشور ما قوانین به گونه‌ای است که آزارگر یا متجاوز جنسی به راحتی می تواند از مجازات اعمال وحشتناک خود فرار کند و قربانیان پیش از آنکه حمایت شوند یا در حق‌شان دادرسی عادلانه ای صورت بگیرد قربانی می‌شوند ، اسفناک است! و این زمانی اسفناک‌تر می شود که در کشور آمریکا کشوری که نه داعیه اسلام دارد و نه مدعی اخلاق و عدالت حقوق انسان‌ها به مراتب بیشتر و بهتر از کشور ما پاس‌داشته می شود.

▫️”دختر کوچولوها همیشه کوچولو نمی‌مانند، بزرگ می‌شوند و زنان قدرتمندی می‌شوند. آنها برمی‌گردند و زندگی‌ات را نابود می‌کنند” این سخنان کایلى استفان یکى از دوستان خانوادگى و از قربانیان متهم «پزشک تیم ملى ژیمناستیک آمریکا» بود، به گفته او ناسار در زمانى که او تنها ۶ سال سن داشته شروع به آزار او کرده است.

▫️«من حکم مرگ تو را امضا کرده‌ام.» این جمله را قاضى اکوئیلینا پس از اعلام حکم گفت. قاضى سخنرانى طولانى در ارتباط با عذرخواهى ناسار و چگونگى محاسبه حکم او ایراد کرد. او رو به ناسار گفت: «آنچه تو انجام دادى درمان نبود،پزشکى نبود، تو لیاقت این را ندارى که هرگز بار دیگر خارج از زندان راه بروى.» او همچنین از مسئولان ایالتى درخواست کرد در ارتباط با سال‌ها ادامه داشتن آزارهاى ناسار تحقیق کنند. او گفت: «براى برقرارى عدالت به قدرتى بیش از آنچه من توانایى انجامش را روى این صندلى دارم نیاز است.»

✅ آنچه مسلم است قوانین کشور ما نیاز به بازنگری دارد تا بر اساس زمان حاضر و نیازهای جامعه بتوانید حقوق شهروندی همه ایرانیان را زنده نگه دارد بدور از آنکه برای کسی تبعیض قائل شود یا کسی را برتر یا کمتر از دیگری بشمارد. با این اوصاف می‌توان به آینده این کشور و سلامت جامعه ایران امیدوار بود.

زاهد اَر رندی حافظ نکند فهم، چه شد؟
دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند

حافظ

ویدیو را در کانال نماشای دکتر حسام فیروزی ببینید

آدرس کوتاه این مطلب:

همچنین ببینید

  🌟🌟 دوره آموزشی ارتباط فردی و زوج شامل 🌱 واکسیناسیون روانی ازدواج 🌱 خودشناسی …

Call Now Button

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوبیا